воскресенье, 6 апреля 2014 г.

დღე მეშვიდე

დღეს გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების ფორმებს,როგორ უნდა მოვახდინოთ მოსწავლის განსხვავებული საჭიროების გათვალისწინება,(არაქართულ ენოვანი,სპეც.საჭიროებები და სხ).შევქმენით მოსწავლის დამხმარე  რესურსი.

2 комментария:

  1. დღემ საინტერესოდ ჩაიარა,შენი ნამუშევარი ძალიან საინტერესო იყო

    ОтветитьУдалить
  2. თამარი, როგორც ყოველთვის, აქტიური იყო და შესანიშნავად გაართვა თავი ახალ მასალას. <3

    ОтветитьУдалить